osobní

Jan Tuna

Zeman, Nečas, Rusnok - Za vším hledej .... TEMELÍN

Tak jsem se dlouho k ničemu nevyjadřoval a kvůli duševnímu klidu v tom budu i nadále pokračovat. Ale tohle mně nedá. Už když jsem po zásahu na Úřadu vlády slyšel první vyjádření Miloše Zemana, říkal jsem si, jaký scénář za tím vším asi je a ptal jsem se sám sebe, proč by měla teď ani ne rok před volbami kvůli de facto prkotinám v porovnání s tím, co se dělo předtím, odstraněna vláda Petra Nečase, kterého po všech těch Grossech a Paroubcích považuji za nejslušnějšího premiéra. A vyšlo mně jediné: DOSTAVBA TEMELÍNA.

25.6.2013 v 16:40 | Karma článku: 36.70 | Přečteno: 2675 | Diskuse

Jan Tuna

Šíma skončil. Pochopil!

Milan Šíma skončil na Primě. Už když letos v září nastupoval moderovat její Partii, říkal jsem si, jak rychle tento uznávaný a profesionální novinář pozná, čemu propůjčuje svoji tvář. Netrvalo mu to ani dva měsíce. Zřejmě ještě žádná jiná televize tak bleskově nepřišla o svou nově najatou hvězdu. Televize z Palmovky totiž poslední měsíce naprosto nepokrytě kope za jednu politickou stranu.

29.10.2009 v 13:50 | Karma článku: 48.61 | Přečteno: 44733 | Diskuse

Jan Tuna

Kajínek bude s omluvou propuštěn

Příští týden bude z doživotního žaláře propuštěn asi nejznámější český vězeň Jiří Kajínek. Dveře mírovské cely mu osobně otevře prezident Klaus, tryskáčem ho domů dopraví Mirek Topolánek a v restauraci U Kočků mu na uvítanou připraví RaJskou omáčku se šesti Jiří Paroubek. Pivo mu pak bude točit sám šéf vnitra Pecina.

8.9.2009 v 8:52 | Karma článku: 36.23 | Přečteno: 9437 | Diskuse

Jan Tuna

Rytmus hnusu!

Kdyby to nebyla tak hnusná a tolik lidí poškozující lež, bylo by to docela zábavné. Na mysli mám nechutný článek, který minulý týden řval na nakupující snad ze všech trafik, benzínek, supermarketů a televizní reklamy.

11.9.2008 v 14:55 | Karma článku: 42.38 | Přečteno: 17167 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 18503
reportér, moderátor, bývalý šéfreportér TV Nova a zástupce šéfredaktora zpravodajství a publicistiky TV Prima

Seznam rubrik

více